I feel like i'm lost in this body, trying to get inside my head

tjena hejsan! 
 
idag har jag varit i skolan. segt, men helt okej eftersom jag hade lunch samtidigt med idis, vilket är skojigast! :D
trodde imorse att det skulle bli en kort dag, men slutade med att  man kom hem ganska trött. har ieftermiddag gjort historia och håller nu på med att läsa idrottsläxan! usch säger jag bara!

sen har jag kommit på att jag måste skriva om lite roligare saker här i bloggen för att det ska va skoj att läsa den. så får tänka ut nåt! ;)

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

hihi, hoppas vi har lunch tillsammamns lite oftare! :D fortsätt skriva! det e en fin blogg ;D

2007-11-15 @ 18:15:20

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0