bad hair-weather.

goddagens!

idag pep min mobil klockan åtta, efter en hård & tung sömn. snoozade ett litet tag, men sen fick jag, tyävärr, gå upp. gjorde vid mig snabbt och cyklade sedan för att möta maja. första lektionen var samhäll, där det var mest prat. haha, vår samhällslärare är helt klart bäst. vid ett flertal gånger satt hela klassen och skrattade. sånt som livar upp stämningen. vi gjorde även nutidsfrågor och ni som känner mig vet att jag suger på sånt. men skrapade iallafall ihop 9,5 poäng. (av 25, men det behöver vi inte nämna).

efter denna lektion hade vi matte. den gick ganska snabbt. sen åt vi på matan. hade följe med maja en bit, sen körde jag upp till min lilla mormor ett tag. besöken hos henne brukar bestå av gnällande om sjukdommar, godis och kakor, och annat gnäll, vilket jag är säker på alla mormödrar håller på med! efter en timmes prat, "cyklade" jag hem. hade en riktigt skarp motvind, så jag vet inte om mna kan kalla det cykla. snarare stå upp på cyklen helt stilla i hopp om att komma framåt.
nu sitter jag här, och väntar på andrea som antingen har blåst iväg eller inte slutat än. eftermiddagen kommer nog bestå av singstar och annat skoj.

trevlig helg!


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0