u

tjenixen!

idag har varit en helt knasig dag! en turdag, helt enkelt!


dagen började med en seg morgon. kände inte precis för att bege mig ut i regnet. men 1) som tur var var det uppehåll när jag skulle cykla till skolan.

2) när vi hade håla från spanskan skulle jag gå och handla i fiket. betalade med en 100-lapp och skulle egentligen få 89 kr tillbaka. men ist fick jag 3) 109 kronor tillbaka. hon i kassan råkade ge mig en tjuga för mycket. eller nåt sånt var det. egentligen ville jag ge tillbaka den eftersom jag så lätt får skuldkänslor, men de andra övertalade mig att behålla den! så det blev lite för mycket gott idag! sen när jag skulle gå till biblan 4) hittade jag ett oöppnat tuggummi som sedan josse smaskade i sig.

eftersom vi ska ha två prov nästa vecka hade jag mentalt förberett mig för att fråga rosa-maria om jag fick skjuta upp svenskaprovet tills efter lovet. men det är inget hon skulle bli så jätteglad över, kände jag. men en av de första grejerna hon säger på lekttionen är 5) - julia, du kan inte ha svenskaprovet på onsdag. vi får skjuta upp det tills efter lovet. åååh, i'm sooo happy! :)

så nu ska jag snart gå och köpa mig en trisslott, eller vad säger ni?

ikväll blir det idol med andrea.

trevlig helg!


image25

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0