j

gårdagen var inte så tursam som jag trodde den var. marie tog hem vinsten i idol vilket jag trodde jag skulle få slippa att se. menmen. hon sjunger faktiskt otroligt bra, och det är väl det hela tävlingen går ut på?

idag vaknade jag vid halv elva. åkte med mamma & co. till hbg för att växla pengar. sen hem till moster ett tag. efter det åkte vi hem. jag kollade på film. blev the terminal. den var fakiskt jättebra! sen en mumsig middag.

när jag hade städat klart mitt rum blev jag inspirerad till att julpynta. så nu har jag ett jul-pimpat rum. (se bild)
blev faktiskt riktigt mysigt. mysstämning till 1000!

pappa ringde idag också. han vekar ha det jättebra på canarieöarna. hade inte sagt nej en sekund till att åka dit. turkost hav, vita stränder och spansktalande människor! nåväl, jag befinner mig snart i thailand, så ska inte klaga. får förresten snart börja packa. när jag strukit alla mina kläder.. pust!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser riktigt juligt och mysigt ut! när du e i varma Thailand på julafton kan du ju alltid tänka tilbaks på ditt mysiga rum ;)

sees snart ;)

2007-12-08 @ 19:38:53
Postat av: oliiviia :)

fiint!

2008-01-06 @ 16:25:30
URL: http://laislabonita.webblogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0