i

yey,yey.image23

jag börjar känna stress inför julen. inte för att jag ska fira den, men måste ju ändå handla julklappar, och jag vet inte vad jag ska handla till folk. det brukar alltid sluta med att det blir lite godis och typ nåt annat som man använder! men det är ju inte helt fel heller. alltid bra att ge bort nåt som bara är till den personen. och gillar de inte det kan man ju alltid ta det själv?
jaja, får väl sticka till väla på julrean och fynda lite billiga julklappisar.
imorgon har vi sovmorgon till tolv, vilket jag inte klagar på ett himla dugg. sen har vi två lektioner, sen hem och plugga inför spanskaprovet med ida!


Kommentarer
Postat av: louise

jag önskar mig:
pengar
en macbook
ehm..
en sån triton klockan
kläder
presentkort
& jag måste berätta.. JAG HAR INTE FÅTT MIN FÖDELSEDAGSPRESENT ÄN! omg omg omg!

2007-12-05 @ 19:46:29
Postat av: sandra

svar: vad kul! jag ska till bangkok+hua hin den 23;e
kram!

2007-12-06 @ 16:59:01
URL: http://sandr4.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0