balklänningsångest!

där finns verkligen INGEN hemsida där det finns snygga balklänningar. jag orkar inte. har hittat några men de är korta. så de kan man ju inte ha (lollo...). men jag tänkte att om man köper en enkel vanlig svart så kanske man kan pimpa den lite själv? får höra med min syster om hon vågar sig på att sy något. annars vet jag, ärligt talat, inte vad jag ska göra..

varför kan man inte bara ha en stor fest med lite festligare tema, men inte överfestligt? jag vill ha en fin klänning, men en kortare. men jaja, vi får se hur det blir.

dessa gillar jag. kanske kan fixa något liknande själv?

 

den långa klänningen tänkte jag att man kanske kunde göra som den korta klänningen med det genomskinliga tyget där uppe eller något. ååh, vill ha den första i en långklänning.. ackack.. jag får ångest.


Kommentarer
Postat av: Maja

de var snyygga!



(klart du kan ha kort kläning, så länge den ser lite festligare ut)

2010-03-03 @ 21:18:45
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0