genom eld

waaaaah! jag sitter och kollar resor till linköping och london! vill bara boka NUUUUU!!! linköping ska jag iallafall boka snart! måste få träffa min gullefridah. men jag kommer knacka på lollos och eriks dörr i london dagen efter att de flyttat in! haha! synd om dem! ;) finns faktiskt mkt positivt med att ha vänner överallt!!

nej nu ska jag sluta skriva i varje inlägg om mina vänner och att de ska flytta. bloggen handlar trots allt om mig ;) haha......

jag ska upp halv åtta imorgon.... men jag överlever! :) :) :) nästa vecka ska jag och lollo ha en vecka tsm! eller iallafall några dagar! hoppas det blir en bra semestervecka!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0